10 років безпечних перевезень

Що таке офісний переїзд від компанії "Тетріс-Транс"?

  • Забезпечимо бездоганний переїзд з гарантією збереження майна. Наша мета - формування еталонної якості серед мувінгових компаній в Україні.

  • Працюємо до 30% швидше конкурентів. Всі робочі процеси у нас налагоджені до дрібниць, це дозволяє нам виконати переїзд швидше за конкурентів, при цьому ми особливу увагу приділяємо якості послуг, що надаються.

  • Більше 10 років досвіду. За якістю наших послуг стоїть багаторічний досвід в організації переїздів і фахівці найвищого рівня.

Спеціальні пропозиції від Tetris-Trans

Відгуки

Організація переїзду офісу з Тетріс – Транс – легко і просто!

Наші ціни на офісний переїзд по Києву

Найменування послуги Ціна в грн.
Перевезення меблів (переїзд) от 150 грн. / час
Мінімальне замовлення 2 години + подача авто от 450 грн.
Збирання / розбирання меблів 100 грн. / час
Послуги вантажників 100 грн. / час
Спуск / підняття меблів 10 грн./стаж
Вантаж, що перевищує 80 кг +2 грн. / кг.
Перевезення за межі Києва от 7,5 грн. / км.

Варто зазначити, що така послуга, як офісний переїзд, має ряд нюансів і особливостей при підготовці. Щоб гарантувати оперативність і якість перевезення офісного обладнання, слід детально вивчити ключові рекомендації по організації.
Організація переїзду офісу є комплексом робіт, які спрямовані на переміщення офісних меблів з одного приміщення в інше, без будь-яких пошкоджень.

Мувінгова компанія Тетріс Транс має великий досвід у перевезенні офісів будь-якої складності. Замовляйте офісний переїзд під ключ, та занимайтесь своїми справами. Ми оцінимо переїзд Вашого офісу заздалегідь, приїдемо у зазначений час зі всим необхідним, розберемо меблі,  оперативно спакуємо документи, оргтехнику та інші речі, перевеземо на нове місце,  розставимо все по своїм місцям та навіть підключемо оргтехніку. Все це можемо зробити навіть вночі, щоб діяльність підприємства не зупинялася.

Приблизний прорахунок переїзду офісу

Офіс 120 м²

Орієнтовні витрати часу - 7 годин

  • Автомобіль - 5 тонник
  • Мувери - 4 людин
  • Коробки - 25 шт.
  • Стрейтч-плівка - 2 рулони
  • Скотч - 1 шт..
  • ВПП (пупирчатая плівка) - 20м
  • Розбирання / збирання офісних столів - 16 шт.
  • Сейф - 90 кг.

Замовте індивідуальний розрахунок вартості! переїзду

6550грн

Особливості та нюанси офісного переїзду

У наш час існує безліч компаній, що пропонують власні послуги з транспортування вантажів на різні відстані. Варто приділяти особливу увагу вибору перевізника, оскільки на ринку функціонує величезна кількість підприємств, які не здатні належним чином вирішити проблему. Це обумовлено тим, що робота в офісі являє собою систему, здавалося б, непомітних дій, яка, втім, забезпечує надійність і стабільність всієї організації. І найдрібніші відхилення від злагодженості даного процесу можуть викликати неприємний ефект. З цієї причини, переїзд повинен виконуватися оперативно і злагоджено. Завдяки подібному підходу, організувати переїзд офісу можна буде легко і без особливих труднощів.

Варто завчасно придбати пакувальний матеріал і укомплектувати дрібні предмети. Також слід їх маркувати по робочих місцях, це дозволить істотно заощадити час під час переїзду. Необхідно помітити коробки з особливо крихкими речами, забезпечуючи їх збереження і цілісність за рахунок професійної організації процесу переїзду на всіх етапах. Якщо ви не бажаєте витрачати власний час і зусилля, краще замовити послуги професійних вантажників, які оперативно розберуть, упакують речі, а після зберуть їх на місці прибуття.

Етапи офісного переїзду

Щоб забезпечити результативний і швидкий офісний переїзд (Київ), слід ознайомитися з ключовими етапами його організації, а саме:

  • прибуття вантажників на адресу навантаження в завчасно обумовлений час;
  • подача транспорту з потрібним показником вантажопідйомності на вказаний в заявці адресу;
  • розбирання меблевих конструкцій і комплектація речей по коробках;
  • упаковка оргтехніки за допомогою допоміжних матеріалів (бульбашкова плівка, пінопласт та ін.);
  • розподіл вантажу по фургону автомобіля з точки зору ергономіки та надійна фіксація предметів за допомогою мотузок, тросів, ременів;
  • перевезення вантажу на вказане місце вивантаження;
  • вивантаження речей;
  • збірка, установка і розміщення предметів.

У клієнтів також є можливість замовити консультацію з метою уточнення всіх деталей і зразкового розрахунку витрат, які потребують перевезення офісу. Наші працівники мають значним досвідом, і слід звернути увагу, що вони професійно визначають такі нюанси, як бажана вантажопідйомність транспорту, необхідну кількість вантажників і т. Д. Офісний переїзд з вантажниками дозволить істотно прискорити процес завантаження і транспортування.

Часті питання про переїзд

Як формується повна вартість переїзду?

Вартість робіт по організації переїзду розраховується комплексно і має безліч дрібних деталей, які необхідно врахувати для виконання робіт безпечно, якісно і швидко.

То чи варто враховувати 5 основних чинників для розрахунку витрат на переїзд:

  • Вартість демонтажу і розбирання меблів, техніки і т.д. (якщо необхідно);
  • Вартість пакування і розпаковування меблів, речей і т.п. (якщо необхідно);
  • Вартість послуг вантажників і кількість працівників, такелажні роботи (спуску / підняття), перенесення, навантаження і розвантаження;
  • Вартість перевезення вантажу з точки А в точку Б (особливо поза містом);
  • Вартість робіт в надурочний час (наприклад, вночі), терміновість переїзду.

Розцінки на всі послуги ви можете подивитися в розділі цін , рекомендуємо звернутися до нашого фахівця для безпомилкового розрахунку.

Що може вплинути на додаткові витрати при переїзді?

Переїзд включає безліч процесів, які можна нехтувати без досвіду:

  • Великі прольоти в кількасот метрів, непрацюючий ліфт в багатоповерховій будівлі - можуть збільшити обсяг роботи в кілька разів;
  • Часта помилка - неправильний розрахунок кількості меблів, речей і матеріалу для упаковки ;
  • Нічні переїзди, переїзди на далекі дистанції, негабаритний вантаж і інші нестандартні задачі також вимагають окремого підходу і роботи.

Найкраще звернутися до фахівця для розрахунку - ми завжди будемо раді вам допомогти.

Що важливо врахувати перед переїздом?

Щоб гарантувати безтурботний та оперативний переїзд, слід дотримуватися ключових рекомендацій:

  • Перед транспортуванням необхідно демонтувати техніку і меблі. Корпусні меблі краще перевозити в розібраному вигляді, адже так вона займає набагато менше місця в кузові;
  • Важливо витратити час на скрупульозну упаковку - від цього залежить цілісність вантажу, що перевозиться. Варто звернути скло, кераміку, дзеркала і техніку в бульбашкову плівку, пінопласт, тканина та інші матеріали, які пом'якшують удари. Не б'ються предмети можна упакувати в папір і поліетилен;
  • Маркування коробок і згортків прискорить розвантаження речей на новому місці;
  • Компактно розміщуйте речі в кузові. Дзеркала і скла ставте на ребро, важкі предмети розміщуйте горизонтально, а зверху на них ставте коробки з книгами та іншими легкими предметами;
  • Техніку перевозите в робочому положенні - не рекомендується перевертати.

Наша професійна допомога дозволяє розібратися навіть з найскладнішими завданнями швидко і з гарантією безпеки перевезених речей. Якщо ви не встигли знайти пакувальні матеріали, ми вам їх обов'язково надамо.

Що входить в роботу вантажників?

  • складання та розбирання меблів для більш якісного та економного її переміщення;
  • установка або демонтаж перевезеної техніки;
  • підйом на поверх терміново;
  • переміщення будь-яких по вазі і габаритам вантажів по всій Київській області та місту Київ;
  • навантаження, розвантаження товарів на складах;
  • упаковка і перевезення промислового обладнання;
  • такелажні роботи, послуги за низькими цінами;
  • переміщення габаритних предметів по квартирі, будинку, з поверху на поверх.

Це далеко не повний перелік послуг - ми виконаємо будь-яке поставлене вами завдання! Потрібно всього лише визначитися, який вантаж вам потрібно доставити, сказати нашому оператору, де він зараз перебуває і куди його потрібно доставити, а також визначити його приблизні параметри.

Що входить в послугу перевезення при переїзді?

Сучасні умови профільного ринку мають на увазі надання послуг подібного роду в повному обсязі, а саме переїзди проводяться під ключ, включаючи демонтаж, розбирання, пакування, маркування, навантаження, розвантаження і своєчасну транспортування техніки, меблів, обладнання, дрібних предметів, цінних і б'ються об'єктів, антикваріату , великих і нестандартних вантажів.

Крім того, ми пропонуємо своїм замовникам є в роботі і облаштуванні переїзду:

  • оцінку найбільш вигідного транспортного маршруту, що дозволяє економити час на переїзд і витрати на паливо;
  • пакування речей в тару, що запобігає пошкодження вантажу - ми дуже піклуємося про безпеку переїзду;
  • фіксацію вантажу в кузові;
  • намагаємося надати автомобіль, в фургоні якого розмістяться легко все речі і майже не залишиться вільного місця - що гарантує оптимізацію вартості транспортування ;
  • як найшвидшу організацію переїзду будь-якого рівня складності.

Залиште заявку, ми передзвонимо найближчим часом